you were the one and only, but i lost you .

men tja !
sitter och lyssnar på musik och taggar tills imorrn,
då bär det av till sundsvall !
ä l s k a !
måste rensa bort massa kläder ur garderoben så jag kan få massa imorrn.
men det gör jag sen !
idag jobbade jag och felica på går'n.
var rätt kul,
haha vi sålde för 17 riksdaler,
bra jobbat av oss!
jobbade där till halv två,
då var det dags för no prov.
gick hyfsat bra !
sedan slutade vi.
och gissa vad?
när vi kom ut från skolan,
då snöade det !
a m a z i n g !
cyklade hem, frös typ ihjäl.
när jag kom hem åkte jag, mamma och alfred till skidstadion och sen vidare till maxi,
åt middag, satt och pratade i en evighet.
gillar sånna stunder starkt !
nu ska jag drömma mig bort på gina tricot's hemsida !

~ k ä r l e k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0