250411

kom nyss in, plågade mig runt i en timma på skaras gator. i linne, jeansshorts, converse och pilotbågar med svetten strömmandes ner. ovärt kanske, men lite skönt var det ändå. jag tror att det var runt 25 grader i solen, inte hel fel det! 
är fortfarande själv, familjen kommer väl hem om nån timma. eller jag hoppas det iaf, börjar bli förbannat uttråkande att vara själv. innan dom kommer ska jag väl slänga mig in i duschen för tredje gången idag och få på mig lite kläder. ikväll blir det väl att äta middag, och packapackapacka. åker nog runt åtta imorgonbitti, skönt!
fick nu ett samtal av pappsen min som sa att vi skulle käka pizza, åh vilken bra kväll det kommer bli! sitta ute i solen och tugga på en johnson's special, den godaste pizzan som finns!
nu blev jag helt plötsligt lite gladare, tänk vad lite mat kan göra.
nu hoppar jag in i duschen så hörs vi antagligen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0