ååh, fan vilka lena ben

kom nyss (okej, en halvtimma sedan haha) hem ifrån öphallen och kylan. tog cykeln, första cykelturen för i år. inte helt bra genom att mitt framhjul var hyfsat skevt och körde lite som det själv ville. men kvällen blev bra ändå, som alltid med yousifbooi. en hel del snack om ben har det också blivit, lite läskigt men ack så roligt!
nu ska jag försöka övertala mina päron om att få hånga ute på lövsta till klockan tio på onsdag för att kika på match. känns som att de inte kommer att vara så jätte pepp på det. men det för vänta tills imorrn. nu ska jag ta fram kläder till morgondagen som kommer spenderas i kyrkan på påskvandring, känns inte så himla roligt. speciellt inte när det är lax till lunch heller, att sådana småsaker kan förstöra en hel dag. jobbigt liv.
men herregud, här sitter jag och skriver om att mitt liv typ går under för att jag inte gillar lax medans folk svälter ihjäl. fy moa!
med detta dåliga samvete går jag och tar fram kläder, som jag egentligen skulle gjort efter halva inlägget.
vi hörs imorgon!




deprimerande bild? nej inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0