en ängel utan vingar

tjaa, klockan är inte ens halv elva och jag har redan gått och lagt mig! dock så är jag inte det minsta trött, eller lite kanske. okej, nu la jag av världens största gäsp haha. men ändå..
jag packade ingenting nu ikväll, för göra det imorgon istället. fast det kan jag inte.. såååå det lär ju sluta med att jag panikpackar tio minuter innan avfärd. men värt är det!
imorgon kväll ska jag och martina nämligen ut till lövsta för att kika på fotboll. inte vilken match som helst utan det är yousif som spelar, otippat ellerhur?
ååh, ni förstår inte hur mycket jag längtar tills imorrn! det kommer bli en asgrym dag, jag vet det! skolan kommer säkert vara galet chill eftersom det är sista dagen med lektioner innan lovet, efter skolan ska jag hänga med yousif som jag förövrigt saknar som en took! och på kvällen blir det ju fotboll, och dagen är fulländad.
men nu måste jag välja ut en bra alarmsignal som jag förhoppningsvis kan vakna till imorrn, känns ganska lönlöst men försöka skadar ju inte.
vi hörs antagligen imorrn om jag har tid att uppdatera, det blir lite mycket med all packning och så.. men vi för se hur det blir. ha det gött!




hundra procent random bild som absolut inte känns passande nu, men nu blev det som det blev.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0