f m l !

ja, så är det. fml! tusen gånger om.
jag mår skit, jag gör verkligen det. visst, jag är 'bara' förkyld. eller det är en allergisk reaktion på pollen för att vara riktigt. men herregud, det känns så mycket mer!
jag fryser, jag svettas. jag är törstig, jag vill inte ha någonting att dricka. jag är så trött att jag inte orkar göra någonting, inte sova heller. ja, som ni märker så har jag det inte helt lätt.
funderar på att strarta någon film, som jag skrev i förra inlägget också men aldrig fullföljde. men nu tänker jag nog göra det, men snart måste jag sova också! ska träffa martina imorgon innan tolv så då får jag se till att gå upp tidigt. men wtf, ni bryr er ändå inte om ifall jag kollar på film eller inte. varför skriver jag om det då? ingen aning.
brist på liv, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0