fjärde april (!!) 2011

yeeeeeey, det var tio minusgrader imorse. jag fryser nu så jag har hoppat ner i min nya tröja (som är otroligt tjock och varm..) problemet är dock att jag kommer att svettas ihjäl om jag bär denna idag, jag får slänga med en t-shirt i väskan. ja, så får det bli!
ett till litet problem, eller vad man nu ska kalla det, är att jag inte orkade tvätta håret imorse. nu inser jag att jag borde gjort det.. usch och fy, får försöka göra en boll så det inte syns. men jag kommer absolut inte att lyckas med någon som ens ser hyfsat okej ut, jobbiga i-landsproblem jag har idag.

ungefär tjugo minuter senare:
ojdå, glömde att jag skrev haha! men nu har jag iallafall fått till en boll @mitt huvud. dock så ser den inte okej ut, men vad gör man inte..? snart ska jag göra iordning lite frukost till mig, kommer antagligen slänga det mesta sen. hoppas det är god mat idag på skolan! haha det kom random. men nu måste jag kila iväg och fixa mig lite, vi hörs ikväll!




random bild från i somras, frankrike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0