glad påsk!

är nu hemma från en trevlig göteborgstur! kom dit runt tio imorse, gick runt i nordstan och kikade och så. köpte skor till skolavslutningen, leggings och strumpor. storshopping haha. nejdå, men får hoppas på att det finns kläder att köpa i östersund när jag kommer hem igen. sedan käkade vi och efter det gick vi ut på staden, och fy fan vilken värme det var! jag gick i linne, jeansshorts och leggings som var uppdragna till knäna. och det var föör mycket! men på värmen ska jag inte klaga, den är helt underbar!
nu sitter jag inne (!!!!) vi datan (!!!!!) och önskar att jag kunde gå ut på altanen och steka på. men solen har inte kommit dit än, och lär inte göra på ett bra tag heller. tråkigt alltså.
men ikväll kommer linus, viktor och josefin hit. kan nog bli kul!
innan dess får vi se vad som händer, men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0