glider runt i skara

kom nyss in, och kommer nog stanna här resten av dagen. på något konstigt sätt har jag blivit förkyld (!?!), i denna värme.. förstår inte riktigt hur men så är fallet iallafall. och med tanke på att jag har varit ute sedan klockan elva imorse så kan jag behöva lite 'innetid'.
jag är hemma själv och känner mig ensam, finns liksom ingenting att göra här. kanske skulle ta mig en tur till ica munken och köpa smör så jag kan baka chokladbollar, det vore något det!
problemet är bara att jag inte kan gå med skor, känns ju inte helt okej.
okej, jag tror jag tar en dusch nu. känns som att det skulle behövas efter värmen här. nice.
ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0