hänger f1 i östersund yao!

ja, som rubriken säger hänger jag i östersund. det är inte alls ovanligt, men att jag just nu i skrivande stund sitter på en vit parkbänk utanför järnvägsstationen är däremot mäkta ovanligt. anledningen till denna udda placering är att jag inte hittade till metropolens nya lokaler där martina nu håller hus, så jag sitter här och väntar på hon. det känns lite fult med tanke på att jag sitter ungefär en meter från vägen där det kör bilar fram och tillbaka, jag får hyfsat många oroliga blickar från vuxna som antagligen tror att jag är hemlös eller något i den stilen. och det faktum att pressbyrån bara ligger ett stenkast härifrån gör det inte situationen lättare direkt, men här sitter jag kvar på parkbänken med tom mage och drömmer om en bulle.. fan, livet är hårt när man inte vill att det ska sluta med att man får rulla fram. men nu fryser mina händer snart ihjäl, vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0