hej dåligt samvete liksom..

igår på skolan när jag stod och tog mat i 'allergi rummet' kom bader (han är ganska ny i klassen och kan inte så mycket svenska..) dit för att hämta mat.
våran konversation var som följande;

b- moa, kan jag fråga dig en sak..?
m- eehm, aa..
b- vart kommer du ifrån?
m- asså vart jag är född..?
b- vart kommer du från?
m *ger han en omedveten fjortisblick* - eeh, sverige..?

också gick jag därifrån.. jag tror att jag råkade såra han eller nåt.. illa! 
tror att det var därför han inte pratade med mig resten av dagen och gav mig samma blick som jag gav han när jag tänkte bjuda han på tuggummi..
det värsta är att jag kom att tänka på det här nu när jag läste en lapp där jag skrivit ordet 'gick' fast det som ut som det stod 'grek'..
herregud, vad har hänt med mig..?!


och ja, jag är helt medveten om att ni fullkomligt skiter i det här. men nu skrev jag det ändå, jag får ju det eftersom det är min blogg. haha suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0