i heart you

dagen har inte varit så händelserik, har mest suttit i min säng med mobilen och datorn. det funkar det med.
senare idag ska jag vara med martina, antar att vi kommer packa eller nåt. jag borde göra det iallafall.
har inte mycket mer att berätta, ni får ha det bra så hörs vi när vi hörs!
tänkte bjussa på en outfitbild lite senare också, ni kommer svimma när ni ser hur glamoröst jag gått klädd idag!




såhär snygga blev mina och elins vaniljhjärtan, vi är riktiga proffs! dock så var det ingen kräm kvar, den hade liksom åkt in i degen men wtf, dom var goda iallafall!

Kommentarer
Postat av: elin (:

nämen vad fin den såg ut nudå :') grymma vi är Yes! <3

2011-04-07 @ 19:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0