i was born this way



ja, det är såhär jag har sett ut idag. under dagen har jag också lyckats bränna mig, men det har jag lyckats sminka över. iaf i ansiktet. lika bra det så man slipper massa tjat om att jag skulle använt solkräm, även fast dom vet att jag inte gör det. sist jag gjorde det var under ssc 2010 och då blev resultatet detta;



riktigt snyggt bevis på att jag inte kan smörja mig.

haha, nu spårade verkligen detta inlägg ur. skulle bara visa en facelook och berätta hur glad jag var innan jag fick ännu ett samtal från pappa. denna gången meddelades det att våran favoritpizzeria är stängd. så nu får jag nöja mig med en vanlig vesuvio, men det funkar väl det med.
aja, vi hörs haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0