it gets closer every day

har precis tagit ett långt bad. vilket nu resulterar i huvudvärk och illamående, som alltid. men värt var det, jag har nu skrubbat bort all brunutansol från kroppen och det resulterade i ofantligt len hud. mina ben är rena drömmen nu, jag lovar er. dock så är det övertäckta med plåster, klumpiga moa alltså!
men nu ska jag slänga på mig lite kläder och sedan hjälpa till med maten så den blir klar någon gång och sedan ska jag ut med yousif, myyyyys! åh, jag skulle kunna döda för att komma bort från huset så fort som möjligt. riktigt uttråkande här kan jag meddela!
ikväll ska jag försöka att bara ta det chill och ladda upp inför de sista dagarna innan lov! gud, så jag längtar! det kanske ni redan har märkt med tanke på att jag skriver det i varje inlägg haha.
men justefan, kläder var ju vad jag skulle fixa nu. vi höres ikväll!




bilden skriker sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0