just stop up and smile

hej alla fans! förlåt för den obefintliga bloggning igår, det var fullt upp. men nu är jag framme i skara, en soligt skara tillochmed! och gissa vad? jag har internet! fuck vad glad jag är.
jag har ju inte direkt bloggat bra sedan i onsdags så jag kör på att jag skriver om min onsdagskväll och min gårdag haha, bara för att liksom.
såå i onsdags, jag och martina åkte ut till lövsta . då var det någon annan match som hade blivit förlängd med dryga trettio minuter, vilket resulterade i att yousifs match också blev det. och det i sin tur gjorde att vi inte fick kolla klart på den, fml liksom. tyvärr så blev det en förlust men dom var grymma ändå!
och nu gårdagen, jag cyklade till skolan för första gången i år. hur skönt? dock så var det otroligt jobbigt, jag hade väntat mig en rejäl träningsvärk nu idag men den kom inte. tur det! iaf, väl uppe på skolan var det innebandyturnering. min klass spelade grymt och när dom spelat klart i sin grupp cyklade jag till ängsmon och hängde f1, hey gangsta yao! nejdå, men var väl där en och en halvtimma ungefär. fick då panik eftersom min klass skulle spela semi om fem minuter, så jag cyklade till torvalla igen som en galning. såklart vann dom matchen och gick till final. i finalden mot 9b blev det kaos och det slutade med att dom fick bryta matchen för det blev fight!
när vi slutat kom papibooi och hämtade mig och cykeln, vi drog hem och sedan när mor min och bror min kommit hem påbörjade vi våran biltur ner till skara som slutade runt halv elva igår kväll.
idag ska vi till falköping till morfar, men först ska jag nog ta mig en promenad eller joggingtur i det vackra vädret! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0