kan inte detta bara nå slutet någon jävla gång..?

herregud, jag ligger i sängen och försöker sova. det är omöjligt kan jag säga, en person (eller flera hundra låter det som..) ligger nämligen och snarkar så förfärligt! det kanske mest irriterande ljudet i världen måste jag ligga och lyssna på nu.. jag tackar gud för att det finns hörlurar, mobil och musik i detta läge! men det värsta är att inte ens det stänger ljudet ute, fan det här är illa! nej, nu pallar jag inte detta längre. jag får gå upp ur min otroligt sköna säng för att ta reda på vem det är som för oljud och eventuellt slå ihjäl den personen. okej, så hårt ska jag inte gå på.. inte ikväll iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0