keep on dancing till the world ends

påsklov nurå! eller ja, en innebandyturnering imorgon återstår men inga lektioner! hur skönt liksom?
dagen har varit chill, började dagen bra med fika på no'n. sedan ea, skolkarN haha! matte, vi var otroligt busiga och stack inann vi slutade bara för att det var så god lunch. åt som en ko men var hungrig redan nästa lektion som var so. hängde i biblioteket och läste skönlittaratur (nu fick jag till det!) med linnea, petra och felicia. sedan hade vi svenska, chill lektion med massa lek.
sedan tog jag min väska som vägde några hundra kilo och traskade till martina, vi åt och pratade och hade det trevligt. som vanligt alltså.
mor kom och hämtade mig och nu sitter jag här och skriver som ni kanske märker. jag borde verkligen packa med tanke på att jag drar imorrn och jag inte har börjat, illa moa!
lite efter åtta drar jag och martina till lövsta så vi får se om jag orkar skriva mer idag, det återstår att se!



random bild från påsken förra året i skara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0