min dag i ord

ja, i förmiddags åkte vi (jag, mamma, pappa och broder alfed) somsagt iväg i våran fina blåa bil med järpen som mål. väl framme där hängde vi på lundhags, hittade ingenting. drog in till åre och käkade på max. fick vänta nån halvtimme (?) på vår mat, när vi väl fick den fick vi också två strips extra. alltså inte två ynka strips utan två "påsar" med strips, how cool liksom?
mätta och glada vandrade vi runt lite i åre, som förövrigt är helt förstört. jag tycker att det har blivit alldeles för mycket hus och shit, dom är ju nästan på varandra. illa.
men fick iallafall med mig världens mysigaste tröja hem, bild kommer! sen åkte vi hem och ikväll har jag väl mest tagit det fett med chill. nu har jag inte mycket mer att skriva, imorn ska jag vara med yousif. vi firar tre veckor, sweet!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0