moa goes blue

hääääänger fett på facebok och känner mig galet cool och busig! min kväll har spenderats i ängsmon med gött häng på gården, perfekt! orkar inte riktigt skriva om min dag, är lite väl hyper för det. bakade nämligen chokladbollar idag när jag kom hem runt halv tio, socker på kvällen är inte bra för mig..
kommer antagligen inte att kunna somna på något århundrade eller så, drog ju en ganska skön försövning idag. vaknade kvart i tio och en halvtimma innan bussen gick, med cirkus elva missade samtal från moder min, men till skolan hann jag i tid! hur grymt?
men nu ska jag fortsätta hänga f1 på facebook,
du e bra ja e bra allting bra hare bra hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0