money for nothing

okej, det här är illa. jag vaknade halv elva idag när jag hade satt klockan på nio. förstår inte vad det är med mig, jag är helt oväckbar. så nu har jag sovit bort min dag känns det som, jag som verkligen behövde de här timmarna på morgonen för att göra mycketmycket på hemkunskapen. fml.
nejdå, så illa är det inte. känns bara som att det kommer bli en hyfsat lång natt nu inatt då jag kommer få sitta och skriva som en tok för att inte få ig eller nåt. härligt avslut på veckan och bra start på den nya. påtal om nästa vecka så kommer den nog bli ganska chill så jag tänkte berätta vad som händer då.

måndag- skola, stan, kyrkan
tisdag- påskvandring, alltså inga lektioner.
onsdag- skola
torsdag- skola, innebandyturnering så inga lektioner den dagen heller. efter skolan drar jag till fucking skara.
fredag- ska hälsa på morfar i falköping.
lördag- göteborg! ska shoppa loss på dagen och på kvällen ska jag äta så jag spyr!
söndag- inga planer än så länge.

herregud, jag kan inte fatta att vi snart har lov! helt galet alltså!!
nu känns allt ganska bra faktiskt,
1, vi åker antagligen hem från skara på måndagen, yesssssssss!
2, min farbror är inte hemma så jag slipper träffa han, yesssssssssssss!
3, min mormor ska inte bo i sin lägenhet så vi  får den för oss själva, alltså får jag sova själv, yesssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0