nittonde april tvåtusenelva

idag hade vi somsagt påskvandring på skolan, fast vi var i kyrkan. det sög, det gjorde verkligen det. men som tur var så slutade vi efter något som kändes som en evighet! jag tog då bussen till järnvägsstationen som ni kan läsa om i inlägget innan. var där någon halvtimma och sedan mötte jag upp martina och matilda, vi tog bussen till willys. jag och martina hängde på affärn och shoppade loss, tog sedan bussen till mig och svullade på som alltid. trevligt! sedan tog vi en promenad i det vackra vädret till någon random lekplats där vi gungade och sjöng haha, riktigt vackert. nu har martina åkt hem och jag borde verkligen börja packa, lite brådis sådär!
jag skriver mer sen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0