såhär roligt har jag i skara

Namn: moa andersson
Piercingar: en i varje öra
Tatueringar: zero

Längd: 163

Skostorlek: 36-37-38

Hårfärg: brun

Fräknar: nu har jag hela fejan full

Motto: no idea

Kär? yes!

Önskar du att du bodde någon annanstans? hade ju inte varit helt fel att bo i gbg, men jag är nöjd ändå

Tycker du att du är attraktiv? nejdu!

Dricker du? nej

Röker du? nope

Vilket schampo använder du? sunsilk om jag inte missminner mig

Vilken parfym använder du? alyssa ashley vanilla
Vad är du rädd för? mörker, höjder, hundar

Gillar du att tvätta? nej

Gillar du berg- och dalbanor? absolut inte!


Senaste...

Filmen du hyrde? ingen aning, var typ flera år sedan

Filmen du köpte? no idea

Låten du hörde: jag gråter bara i regnet

Låten du laddade ner? minns inte

Personen som ringde dig? mami!

TV-program du såg? nåt random igår, minns inte vad det var

Person du tänkte på? yousif såklart


Favorit...

Låt: just nu är jag väldigt inne på bruno mars låtar

Sak att göra: va med vänner, yousif, glida runt i jeansshorts på sommaren.

Dryck: vatten tror jag

Kläder: jeansshorts!

Film: ingen aning

Bil: jag bryr mig inte om bilar, men volvo är grejt!

Serie: no idea


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? yes

Gråtit över en flicka? det har jag säkert

Ljugit för någon? aa

Varit i slagsmål? inget stort, bara något töntigt bråk på mimer

Blivit arresterad? nejdu

Träffat någon från internet IRL? det har jag


Antal...

Gånger du varit kär?  två gånger på riktigt

Gånger ditt hjärta brustit? -

Hjärtan brustet på grund av dig? hoppas på inget
Tjejer du kysst? haha, vet inte..

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? jag går väl fortfarande i grundskolan..?

Gånger ditt namn varit med i tidningen? några haha


Senaste...

Boken du läste? av jord är du kommen

Personen du fick e-mail av? wix team (?)

Personen du fick brev av? ingen aning haha

Personen du fick sms av? yousif

Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår

Saken du köpte? minns inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0