ser du stjärnan i det blå, ja den lyser för oss två

yess, mamma bakar bullar! som jag har längtat efter nygräddade bullar, den här dagen kan inte bli annat än bra! jag hade det mys med yousif och när jag följde han en bit när han skulle hem hade det plötsligt blivit sommar. nästan iallafall. jag gick utan jacka i samma kläder som igår (haha, mysig tjej..) och svettades nästan..! det är sjukt!
tror att det är runt tio plusgrader.. awesome! synd bara att snön fortfarnade är kvar.. annars hade jag direkt dragit ut på min uteplats och stekt på. men det är bara en tidsfråga innan det är möjligt!
nu ska jag nog välja ut lite kort att skriva ut som jag ska ha till helgen på konfan, är dock ungefär hundra procent osäker på vad jag ska välja för bilder. jobbigt.
haha, nu började förortsungar låten spelas och jag måste bara berätta en helt jätte random grej som hände idag. min data var på och jag hade spotify uppe men jag hade stängt av musiken. jag och yousif satt i sängen och pratade eller nåt och helt plötsligt började låten spelas. hur sjukt?
men nu ska jag kila ut i köket och kolla hur det går med bullbaket, hörs!





idag är jag såhär snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0