she will be loved

hola guapos! har nyss ätit, china maaaat! gott men fy så svull! innan maten sov jag någon timme, det var behövligt kan jag säga. fast jag känner mig inte ett dugg piggare nu, funderar starkt på ifall det är någon som har smugglat in en hel burk sömntabletter i min kropp. det vore en bra anledning till min trötthet. senare under kvällen kommer jag antagligen hämta min glassburk och svulla på medans jag kikar på någon film. mysigt.
eftersom jag ändå sitter och skriver om allt och inget så kan jag ju berätta om min dag, började tio minuter över åtta med hemkunskap. jag och bader gjorde franska rårakor och failade totalt, men det var trevligt ändå. sedan hade vi so, pratade om reidars farfar. oerhört intressant. sedan hade vi lunch, matlusten var inte direkt på topp..
sedan var det dags för matteprovet.. gick bättre än jag väntat mig, men det gick ändå inte bra. nu är det bara att hoppas på det bästa.
under eftermiddagen har det hänt mycket, vi har provkört en bil och vi har även köpt den. så nu står en blå ny ford mondeo utanför vårt hus istället för den gamla svarta mondeon. kul med variation.
nu gick humöret från nästan toppen till absoluta botten, härligt att vara tonåring med alla problem runt omkring en..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0