solen steker livet leker

herregud vilken dag det har varit! jag har inte kunnat haft skor på mig pågrundav blåsorna så jag har knallat runt i strumpor, jobbigt! vi åkte somsagt till morfar, hängde där. jag satt ute på hans balkong ungefär hela tiden och stekte på, jag trodde att jag hade fått en rand men tydligen inte. attans liksom! när vi hade varit hos morfar ett tag åkte vi till min syssling och hans familj, där satt vi bara och pratade och fikade. jobbigt!
sen åkte vi hem och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. jag har fruktansvärt ont i huvudet så jag orkar varken vara ute eller inne, jag orkar inte heller sitta vid datorn eller läsa. och spela piano skulle jag kunna göra, om det inte hade låtit så mycket. mina öron klarar inte av ljud när jag har ont i huvudet.
jag får väl ta och baka något, det skulle ju vara hyfsat gott sådär! vi får se hur det blir också hörs vi ikväll!


okej då, en liten rand blev det ju iaf på axeln..



..nejdå, det är en gammal bild från förra året.
torr humor á la moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0