tillbaka till ruta ett, tillbaka dit där jag började

skolan var bra, väldigt dryga lektioner bara.. efter skolan hängde jag på studiegården med linnea och petra, roliga samtal där. sen kom martina och vi gick ner till hon och snckade packning till helgen då vi drar till hållandsgården på konfa. sen gick vi till mig och åt och hon åkte på träning, jag började då skriva om franska revolutionen och bröt totalt ihop. jobbigt läge där. seriöst, skolan kommer att ta död på mig.
nu sitter jag och lyssnar på darin, och ska väl snart slagga. imorrn har jag sovmorgon, huuuuuuuur soft?
men nu ska jag väl slita mig från datorn och fixa mig osv, vi hörs väl imorgon!




glad tjej? ohyess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0