min helg i ord

fredag
skola, ointressant. drog på stan, kollade på match, åkte ut till arenan och kikade när yousif sopade banan. grymt! jag och martina åkte hem till mig och slaggade.

lördag
konfaläger, var förfärligt opepp innan och ville verkligen inte åka. det blev bättre den och det kändes helt okej, gick runt lite i åre och shoppade loss på åre chokladfabrik. hängde på hållandsgården och slocknade runt halv fem på morgonen.

söndag
vaknade runt åtta, hyfsat trött. hängde och städade där vi bodde. åkte hem runt ett och kom hem typ två. var hos mig med martina och sen kom yousif hit. vi gjorde väl inte så mycket. sen åkte yousif hem och jag och martina pluggade. roligt.
nu hänger vi fett i köket.

jag har liksom ingenting att skriva nu, hööööööööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0