i don't need you anymore

jomen detta var ju bra. internet funkar som vanligt igen och allt är frid och fröjd. jag är precis hemkommen från gangsta-stället number one, nämligen ängsmon. men innan jag berättar om min händelserika vistelse där ska jag bara meddela er om hur min dag har sett ut och varit.
jag vaknade lite väl sent, men kung som jag är så hann jag till skolan i tid iallafall. väl där hade vi idrott, först kordinationsträning och sen innebandy. det var skoj det!
sen hade vi no, allt detta prat om atomer.. det låter bara otroligt orimligt! men som tur var så varade inte lektionen för evigt. efter hade vi matte, bara genomgång och då passade strömmen på att gå. vilket resulterade i strömavbrott, mysigt. sedan lunch, finns inte mycket att säga om den. mat är gott liksom!
sen hade vi svenska, hade genomgång på något som börjar på a som jag verkar ha förträngt. skoldagen avslutades med engelska, chill lektion! ingen jobbade, sen kom polisen och tog några knarkare (förmodligen) utanför skolan och det var helt klart intressantare att titta på än att försöka jobba. så vi hängde framför fönstrena ett tag, då tyckte läraren att det var lika bra att vi fick sluta. kändes ju helt okej!
tog första bästa buss till ängsmon där jag hängde fett med yousif och folket på hans skola.

den absoluta höjdpunkten idag, förutom att jag fick träffa yousif såklart, var i idrottshallen på ängsmon. det var fullt med småbarn som hade något som antagligen var idrott, vi satte oss och kikade lite på dom. det blev en liten puss där också (jag skriver puss bara för att det är det ord jag hört flest gånger idag) och det gick verkligen småbarnen igång på. vi fick helt plötsligt alla blickar på oss och otroligt mycket publik. speciellt fem-sex-sju tjejer som bara kom närmre och närme och helt plötsligt stod dom bara några decimeter från oss. heey publik liksom!
dom var verkligen otroligt söta, konstiga och kåta. det hela slutade med att vi blev 'utslängda' därifrån för alla barn stod framför oss och skrek ord som 'pussas och hångla' och det resulterade i att de inte hjälpte till att städa haha. vi fick en hel del frågor också, 'kan ni kramas och pussas somtidigt' 'vad heter din pappa' 'kan ni hångla' 'kände du hans tunga' 'vad heter din mamma' 'kan ni pussas i en minut' 'vart bor du'. ja, det var bara en liten del haha.
när vi inte fick hänga där längre gick vi till nåt annat rum och chillade f1. sen tog jag bussen hem, startade datorn och blev lycklig av att internet startade som det skulle. nu har jag ägnat drygt en halvtimma till att skriva detta inlägg, så jag hoppas verkligen att det är någon som läser detta nu.
men nu ska jag käka lite, vi hööööööörs!




Kommentarer
Postat av: felicia lodell

skumt, vi hade också strömavbrott på vår skola idag;p :)

2011-04-12 @ 19:03:27
URL: http://felloa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0