i don't want to fall asleep because the reality is better than my dreams

tjaaaaaaa, vaknade ganska nyss. låg i sängen och kollade på film och råkade somna från filmen. s k ö n t .
det var exakt vad jag behövde faktiskt, det blir alltid på tok för lite sömn på nätterna under veckorna. men ikväll ska jag gå och lägga mig galet tidigt bara för att. asså jag är otroligt trött, därför blir inlägget väldigt osammanhängande. bara sa'tt ni vet.
min skoldag har varit bra, riktigt bra faktiskt. började med hemkunskap, jag och wahab var grymma på att göra vegetarisk lasagne. fast den blev inte så god. sen hade vi so, satt och lyssnade på musik och pratade om sjukdomar och telefonkataloger. lunch, det var italienskt och riktigt gott. sen kom yousif och gjorde min dag, dock så blev han utslängd från skolan så då gick vi ut och hängde istället. satt ute i solen, glömde tiden och kom försent till matten. men vad gör det om hundra år?
efter matten hade vi no, segt as always. det enda bra var väl att vi fick sluta tidigare. då kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem, jag åt och gick sedan och lade mig tittandes på hannah montana. mysigare film alltså!
nu tänkte jag förflytta mig ut i köket för att kika hur det går med matlagningen, jag är hungriiiiiiig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0