man kan dö eller dö nykter

oj så trött jag är, ni anar inte! det kom som en våg bara, helt sjukt. jag har mina aningar om vad det kan komma sig, men det kommer senare i inlägget så det inte blir så himla rörigt.
jag vaknade denna måndag lite väl sent för att jag skulle kunna ta det chill, fick kuta som attan till bussen men jag hann! kom till skolan och hade handledartid, inget speciellt hände. allt var som vanligt alltså. sedan hade vi engelska, satt bara i studiegården och pratade på. hade sedan so, skrev lite bara. lunch och lunchrast, hängde f1 i soffarna på gårn med felicia och plågade oss sedan upp för att gå till no'n. väl där övertalade vi kent om att vi bara skulle ha en chill lektion utan massa snack, det gick vägen. spanska sen, k a t a s t r o f ! det tog hela lektionen att tillsammans läsa igenom och översätta en text som sammanlagt var en a4 kanske, illa.
när vi äntligen slutat kom yousif till torvalla, vi gick tillsammans ner till kyrkan vid travet. det, förutom skolan som tar kol på mig, är nog anledningen till min trötthet. där i kyrkan hängde jag f1 och han åkte hem.
så idag har jag både bränt kalorier och näsan. ja, det är sant. jag har faktiskt fått lite färg i ansiktet idag, awesome!
det här håller inte längre, jag måste göra något så jag blir pigg. herregud vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0