nu sitter jag i 'mitt' rum och dunkar musik från spotify även fast jag vet att jag borde lyssna på min bmusik på mobilen för det drar så otroligt mycket på internet att ha igång spotify. men wtf, dom tvingade med mig hit till fittskara så då kan jag allt få lyssna! jag har verkligen längtat efter att få dra igång count on me och somewhere in brooklyn med bruno mars på full volym och känna glädjen sprida sig i kroppen, helt fantastisk känsla!
dagen har somsagt spenderats ute i solen, en del av den iaf. och jag ljög för er förut när jag sa att jag inte har fått färg, det har jag. dock inte mycket, men lite iaf. tänkte bara berätta det.
nu har jag nyss ätit middag och snart blir det förhoppningsvis efterrätt, glass och hallon. hur gott?
när jag ändå är igång med skrivandet nu tänkte jag bara berätta att jag har världens hemlängtan, ni förstår inte hur piss jag mår av att vara här nere! saknaden till alla där hemma är för stor. speciellt när jag och martina sitter och smider planer om hur vi ska steka på och glida runt i värmen när jag kommer hem, eller när jag chattar med min ängel. jobbiga tider. åååh, jag vill bara hem!! tur att det bara är morgondagen kvar här, på tisdag drar vi hem. guud så jag längtar!

men under tiden jag är här så får ni känna min närvaro genom att titte på bilder, yeey egotrippade moa!
denna slumpade bild från idag är tillägnad min ängel yousif, jag saknar dig! ♥



asg, bjudarN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0