i just use my 'manvoice'

yeey, nu har jag precis bakat muffins. jag gör allt för att min familj ska gilla mig, muffins funkar nog ganska bra.
min dag har sett ut som följande, vaknade tio i sex (!!!!!) för att klockan kvart i sju lämna skara bakom oss i våran färd hem mot östersund. jag är äckligt förkyld och jag mådde verkligen skit när vi åkte, mådde illa och kunde knappt andas. inte bra, men hem kom vi till slut. klockan tre närmare bestämt. då tog jag en dusch och ungefär tio över fyra tog jag cykeln ner till sportfältet och mötte yousif. vi hängde där och stekte i solen, mys! sedan blev det kallt och vi gick in i storsjöskolans matsalshus och hängde f1 där i korridoren haha..
sedan åkte vi åt varsitt håll, jag hem för att äta.
nu har jag som sagt bakat muffins, ska nog ta och provsmaka en snart! påtal om det så kan jag berätta att detta är nog första gången som jag har kommit hem från mormor och gått ner i vikt. inte illa det med tanke på alla tusentals kakor och flera ton glass som jag har tryckt i mig. menmen, klaga ska jag inte göra!
nu ska jag nog krypa ner under täcket med datorn och en muffins, mysigt!
vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0