detta är ett bevis på tråkigt liv

Hur bor du: i ett rött hus med vita knutar
Brukar du komma i tid: jarå
Hur lång är du: etthundrasextiotre ynka centimeter
Kan du laga mat: att jag kan
Vad jobbar du med/pluggar du: jag pluggar på tok för mycket
Vad har du på dig just nu: det sexigaste jag kunde hitta i min garderob. rosa mjukisbyxor, linne och grå tjocktröja.
Har du någon fobi: handleder och blod, och de två kombinerat med varandra är bara för mycket!
Hade du en bra kväll igår: helt okej
Vilket är ditt senaste inköp: tröjan jag köpte igår
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma eller pappa antar jag
Har du sovit i din egen säng inatt: si
Vad hade du sönder senast: ingen aning
Vem snackade du med senast: mi padre
Varm favoritdricka: nada
Favoritdricka när du är riktigt törstig: water
Alkoholhaltig favoritdricka: hb 80. nejdå, jordgubbsvin är inte helt fel.
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag gör inget dumt, värsta ängeln ju.
Saknar du någon just nu: att jag gör
Vad ska man göra för att få dig irriterad: det kan jag ju inte skriva ut här, om någon ond människa läser detta och kommer på att dom vill göra mig irriterad så står ju facit här. det går bara inte.
Någon jag stör mig på: kör på samma svar här som på frågan innan!
Intressen: vara med nära och kära
Senaste person du kramade: yousif
Senaste person du ringde: mamsen
Senaste person som ringde dig: mamsen
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: inte än..
Längtar du till din nästa födelsedag: nejdå
Har rakat dina ben någon gång: att jag har
Är du sugen på något nu: sällskap och sommar skulle inte sitta helt fel
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: zero
Använder du hudkräm: nej
Attraheras du av män med skägg: haha att jag gör! alqaida style, det är bara för läckert! okej nej, seriöst nu. jag tycker det är snyggt med lite så att det ser 'manligt' ut haha, men inte flera centimeter, decimeter eller meter.
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: händer väl då och då
Röstade du i det senaste valet: jag röstar inte
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: just nu känns allt underbart, men om fem minuter lär ju allt kännas sepe.
Vilken låt lyssnade du senast på: stjärnan i det blå
Har någon annan sovit i din säng inatt: inte vad jag vet..?
Vad tycker du är äckligt: lax
Har du pengar på mobilen: tror det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0