you can count on me cause I can count on you

åh, nu känns nästan allt bra. känns som att helgen kommer bli okej och jag oroar mig inte för på måndag, allt kommer gå bra! kom hem från martina för ett tag sedan, skulle pluggat där men som alltid slutar det med att vi bakar och pratar. men det är inte helt fel det!
jag känner på mig att morgondagen kommer bli grym, det ju fredag liksom! kan ju berätta lite om min kommande dag ifall ni skulle bry er. börjar med hemkunskap, känns bra nu när vi ska byta grupper! sen so, hoppas på att få kika på klass 9A. sedan lunch, bara att hoppas på något smarrigt. dagen avslutas med matematik och no, lite tråkigt att få avsluta dagen med två tråkiga lektioner men det funkar det med.
efter skolan drar jag förhoppningsvis på stan en snabbis, har inte varit där på evigheter!!!!
sen ska jag packa klart och sedan blir det att kika på match i öphallen ett tag med martina, sedan åker vi in till stan och möter upp elin. vi åker sedan upp till arenan för att kika på mer fotboll, yousif som spelar. känner på mig att det kommer bli grymt!
sedan åker jag och martina till mig och slaggar och laddar upp inför lägret. det kan nog bli bra, det känns så iallafall!
men nu ska jag hoppa i säng så jag kommer upp imorrn, hörs!




en söt bild på mig och martina,  s w e e t ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0