would it be the same if i saw you in heaven?

hej, hola, hello, bonjour. ja, i fattar grejen.
har haft en grym dag med grymt sällskap! dagen började med en sovstund med hårtorken, det var mysigt. dagen fortsatte på skolan med idrott, no och matte. fick sedan finbesök av yousif! åt lunch, hängde med yousif och sen hade vi svenska. en av de drygaste lektionerna på länge! hängde ännu mer med yousif och hade sedan engelska, tompa var vikarie så ingen jobbade. den lektionen däremot var helt grym!
drog hem, tog en springtur i för stora skor för att möta elin. vi hängde här hos mig och bakade vaniljhjärtan. det tog ungefär två timmar, stek. sen har va bara hängt framför datorn och skolkatalogen, det funkar det med.
nu tänkte jag få lite skolarbete gjort, men skjuter nog upp det tills imorgon istället. eller nej, det kan jag inte.
fan, JAG MÅSTE SLUTA SKJUTA UPP ALLT!
känner på mig att det kommer bli en sen kväll med mycket studerande, fml.


känner inte för att bjussa på någon bild så jag gör inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0