wtf?

- dom gjorde reklam för hamburgebröd med tacosmak på tv'n, är inte det lite väl överdrivet? om man käkar hamburgare vill man väl att det ska smaka det, och inte någon jävla taco. usch säger jag bara!

- matchen tog slut bara sådär, jag hängde inte alls med i svängarna. dom sa bara 'nu blåste domarn av matchen' och så lämnade alla planen. konstigt!

- cristiano ronaldo. vad fan höll han på med ikväll? jag är inte bra på att veta hur man spelar fotboll, men detta var inte bra enligt mig. känns jobbigt att säga det, det tar emot men detta var inte okej!

- vart tog sommaren vägen? värmen är som bortblåst och det är påväg att bli vinter igen, hur ska detta sluta? vi kommer nog få gå med dunjackorna en bra bit in i juni om det fortsätter såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0