you make me smile baby

hola! sitter och kollar på fotboll, barca vs real madrid. grymt! min dag har också varit rätt så grym ska jag säga, drog på staden med martina. vi hängde först på törners med en brakfika, gött det! sedan satt vi i österängsparken eller vad fan det heter. efter en promenad därifrån till willys landade vi i något bostadsområde där vi hängde f1 med massa läsk och prat. vi tog bussen hem till martina, var där till sju ungefär. gick då till sportfältet där jag mötte yousif, vi gick till ica och köpte cola. knallade sedan hem till mig och tänkte kolla på matchen som vi trodde började klockan åtta, men i själva verket började kvart i nio. så vi väntade och väntade och till slut började den. men nu har yousif den tönten dissat mig och åkt, fuck you alltså. nejdå, du är grym!
nu ska jag fortsätta kika på matchen och heja på ronaldo bby. ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0