29-01-11

vaknade för nån halvtimma sen, gött. gårkvällen (säger man så..?) startade lite segt, okej väldigt segt. satt på ett bord i nån timma och blev omringade av fjortisar. vid åtta började liam och dom spela, det var lkisom då det började. när dom var klara började själva discot, grymt kul! men att hoppa omkring på tå i nån timma känns inte helt okej för benen, mor och far trodde jag hade ramlat och brytit benet när jag haltande kom hem. men får la ta och strecha lite då. aja, precis när det börjat typ kom martinas pappa och vi åkte hem, way too early. kom hem vid tio, däckade i sången ganska direkt.
idag ska jag umgås med familjen, ha det lite chill. borde verkligen göra lite skolarbete, men wtf det är ju helg! aja, får se hur det blir. nu ska jag se vad som bjuds till frukost, hörs!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du har en trevlig Lördag! Gillar du hårprodukter så missa inte tävlingen som är igång. Annars får jag Önska dig en fin Kväll! KRAM

2011-01-29 @ 19:13:27
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0