b e s l u t s å n g e s t .

humöret är bättre, tror det hjälpte med att bara ignorera matteboken. kan ju skriva lite om dagen. bussen kom oerhört sent, alltså kom jag lika sent till skolan. helt okej ändå. handledartid, engelska och slöjd var vad jag sysselsatte mig med under fömiddagen. sydde klart kjolen, bara ett litet problem då. den är för liten. jag får varken över den över höfterna eller axlarna, härligt! lunchen bestod utav falafel och ris, vilket i mitt fall blev ris, majs och sås. sen var det dags för no. blev bara snack om gymnasiet och prao, chill. sen långrast, som blev dramatiskt. spanska sista lektionen, sen slutade vi. traskade ner till fjällmon med lisa och felica. sen kyrkan, där jag målade en fin bild! sen hem. tagit det lugnt framför datan, som har varit min bästa vän ikväll. nu blir det snart sängen!
 
idag är jag glad och snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0