back to hell

kvällen har varit dålig. allt gick fel, hjälpte mamma med maten. när vi hällde i krossade tomater i en glasform så sprack den, det kokade över i ugnen så det stank i hela huset, riset badade i vatten även fast de var klart, och sist men inte minst så hällde vi ut en del av såsen till kycklingen över bordet, tallrikarna och glasen. ja, ni fattar väl hur underbar min kväll varit?
sen så har jag panik, jag har aldrig mått så här dåligt för att gå till skolan! okej, det har jag men ändå. jag brukar alltid längta iaf litegrann efter loven, men absolut inte nu! det är nog att vi ska börja med religion på so;n som skrämmer mig.
har funderat på att rymma, men känns lite för kallt för det. lägger mig istället i sängen och läser.
nu ska jag inte plåga er mer med mitt klagande. njut av eran sista kväll i frihet!


haha, chattade med några femåringar. kolla stavningen, dad macht good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0