bitches!

tjena, hur mår ni?
själv mår jag bra, som om någon bryr sig liksom..?
skoldagen var rätt chill, dryg men chill. kan ju skriva några rader om den,
hihi, fick ny elev i klassen idag. stackaren som fick börja i våran omogna klass..
började med no. äckligt segt när jag inte ens vet vad vi jobbar om..? sedan ea, hade ingen lärare så vi satt i korridoren och tog det chill. dagen fortsatte med matte, inget speciellt. satt mest och inte gjorde nåt i hopp om att jag skulle fatta något av vad jag gjorde, men det hände inte. lunch, fisk. engelska, jobbade bara med nåt papper. so, blev indelade i grupper. fick häften och böcker om religion, bestämde även vilken frikyrka gruppen skulle jobbe om. livets ord blir det för min del, jag är livrädd! tror seriöst att de kommer döda oss eller nåt sånt, haha fördomar eller vad?
sedan hängde jag på studiegården en stund, cool tjej. sen gick jag ner till martina. vi bakade och pluggade. nu ska jag träna lite español, charå lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0