carpe diem.

förlåt, jag erkänner. glömde bort idag att faktiskt har en blogg som ska uppdateras. dagen har spenderats med min mor, vi har åkt runt till diverse affärer i staden. fick med mig en matta hem, även nån prydnadssak. känns skönt att ha fått hyfsad ordning på rummet. provade också världens snyggaste jeansskjorta idag på mq, stod och velade i säkert en halvtimma i provrummet. men priset låg på 560 riksdaler, så jag lämnade den till någon annan lycklig själ. jag har spelat oerhört mycket piano idag också, läst mig never let you go utantill nu. rikitgt skoj!
imorrn blire att umgås med martina tror jag. kanske måste in på stan en snabbis och köka en typ väggdekoration också, hittade en idag som jag ville ha. kostade dock 500 men jag har dealat lite med mina päron. nu ska jag hänga f1 på omegle, hörs!

årets bästa sämsta bild, helt klart!


Kommentarer
Postat av: lindshe

God morgon! :) Hoppas du får en underbar dag!

Och nu när vinterkylan är här har jag fått chansen att anordna en tävling som du är varmt välkommen att delta i!

- Du behöver bara skriva "jag är med" och välja det smycke du helst skulle vilja vinna! :)



Puss och Kram - http://lindshe.blogg.se -

2011-01-16 @ 09:05:37
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0