tio saker du kanske inte visste om mig

- jag har svårt att släppa saker, personer också för den delen.
- jag är oerhört rädd för att dö och jag tror att jag kommer göra det hela tiden typ.
- jag är sjukt lättirriterad.
- jag verkligen hatar när folk visslar, smaskar och andas högt haha.
- jag dagdrömmer nästan jämt.
- jag är otroligt höjdrädd, det kittlar i benen om jag bara kollar på tv om nån t.ex. går vid något stup.
- jag oroar mig rätt mycket för gymnasiet, vad jag ska välja och vad jag vill göra efteråt.
- jag har aldrig haft hål i tänderna, stolt tjej haha!
- jag är otroligt tjejig, jag älskar verkligen att sminka mig och andra och fixa håret och sånt.
- jag älskar glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0