dissdagen

dagen har varti bra, som dom flesta tisdagar. dock började den otroligt dåligt på idrotten, jag led utav en oerhörd smärta så kunde alltså kanppt vara med. härligt. fick en ipren av snälla linnea och det blev bra. nästa lektion var det no, gjorde nåt test om teknik som tydligen är en tävling mellan klasserna. jag deltog så gott jag kunde, alltså chansade på alla. seriöst, jag trodde att jag iallfall skulle kunna en fråga. men inte gjorde jag det. dagen fortsatte med svenska, jobbade inte så mycket. det var en rolig lektion. lunch, oj så gott med spagetti och köttfärssås! kärlek till det alltså! sen slöjd, började sticka en tubhalsduk som kommer bli ungefär en meter bred. haha, fail! men det blir nog bra det. sen var det lite otur för jag missade bussen som skulle ta mig hem med några meter. fick ta den senare bussen, stoppknapparna funkade inte. fick gå fram och säga till busschafören, då fick jag gå från ica. i converse utan strumpor, mys.drog på stan med martinas mamma, träffade martina och matilda på staden. vi strosade runt och landade på törners. där satt vi ett bra tag och samtalde, trevligt. när jag kom hem blev det mat, snart åker väl matteboken fram. tråkigt men sant.

jag fastnar inte på bild idag, bjuder på en gammal goding istället.



ja, gammal stämmer ju iaf..

Kommentarer
Postat av: Humour

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-05-15 @ 09:30:11
URL: http://humour.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0