don't cry, say fuck you and smile

härlig uppdatering! ja, eller hur var det?
min dator har blivit äckligt seg så jag orkar absolut inte ha igång den. men dagen har varit bra, började med so. drygare lektion! sen svenska, gjorde typ ingenting. idrott med skridskor. fick en fotboll i ögat, annars var det bra. nästa lektion var matte, jaobbade typ ett tal. fyfan vad jag är bra! sen långrast, spanska. sprang som en idiot till bussen, trodde den gick 15.02. den gick tydligen 14.57 istället, fick sitta och frysa i en evighet innan jag kom hem. bakade en äppelkaka helt spontant, drog på max och åt, sen sov jag en stund. snacka chill dag.
imorrn äre fredag, slutar ett (!!!), drar på stan med lisa. sen blir det kanske nån spelning/disco i krokom. coolt.
nu ska jag väl slagga snart, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0