hallelujah!

ja, det ordet har jag nog hört ungefär 500 gånger idag. har nämligen varit på gudstjänst med fredrik och rasmus på livets ord. dom var otroligt tillmötesgåående och skulle hälsa på oss och så, men gud vad läskigt det var. och det var en kille som bara stod och predikade i nästan en och en halv timma, drygt! fick även svårt att hålla mig för skratt när vi stod i ring och höll varandra i händerna och alla andra omkring och stod och mumlade om jesus och sånt. bet ihop tänderna för att inte utbringa ett skrattanfall så hårt att jag skakde ett bra tag efteråt!
men åh, det känns så skönt att det är gjort nu. nu tänkte jag svara på en kommentar och fortsätta äta upp min lunch, bestående av billys pizza. gött!

oh please, give me summer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0