har du någonsin funderat på att bli sminkmodell eller liknande..?

kom nyss hem från skolan. ja, ni hörde rätt. jag har varit i skolan, på en lördag (!!). kom nämligen på att jag glömt min so mapp på skolan, och jag behöver liksom ha den imorrn när jag ska till livets ord. det fanns inte mycket att göra, mamma ringde vaktis som sa att vi fick komma och hämta den. oerhört hyggligt!
dagen har förövrigt tillbringats på stan med mamma och alfred, skulle få en foundation och gick till kicks. frågade vilken som var rätt färg, slutade med att jag blev helsminkad. finfint! gick därifrån med ett foundation kit rikare och 1000 kronor fattigare. fick även med mig en mascara och ett par vita converse hem, jag är helnöjd!
nu ska jag gå och göra något nödvändigt, hörs!
bilder kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0