hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

nu har jag lite tid att blogga, okej det har jag egentligen inte alls. men jag gör det ändå. fuu så busigt. kan ju berätta lite kort om dagen. började 8.40, handledartid. sen rullade dagen på utan konstigheter med engelska, slöjd, lunch, no och spanska. sen drog jag hem en snabbis innan jag åkte till kyrkan med härliga brudar. var där ett tag, åkte sedan till tandläkaren för att sitta i väntrummet i ungefär en kvart. när jag väl kom in torterade hon mig med röntgenplåtar, aj! mina tänder var tydligen oerhört fina, börjar tro att tandläkare antingen är blinda eller går på nåt. menmen, jag är lycklig ändå! åkte hem, åt, pluggade lite. nu blir det idrottsgalan, härligt!
en till sak som också är härligt är att jag inte börjar förens 10.40 imorrn! grymt, har bara två lektioner. livet leker så att säga!

visar upp mina fina gaddar i ett fake smile..



..och en till bild när jag inte visar tänderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0