idag är imorgon igår

hola guapo!
qué haceís?
själv sitter jag och checkar in so häftet, otroligt uttråkande. imorrn är det fredag, vilket betyder dans. en och en halvtimmas bugg med niorna, känns inte alls lockande. men när jag väl överlevt det, om jag nu gör det (?), ska jag bara hem och tare sjukt chill! på lördag blir det skidåkning, söndag ska jag till kyrkan och kolla när massa konfimerar sig. kommer också behöva klämma in så mycket plugg som möjligt i helgen, ohärligt värre!
nu vankas det fika i köket, hörs imorrn!

bild från lucia haha..


Kommentarer
Postat av: u know who

hahaha mooa, imorgon är idag igår äre väl :')

2011-01-21 @ 18:12:28
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0