miley cyrus- då & nu

jag har verkligen sett upp för miley, hon är så sjukt duktig sångerska. och jag älskar verkligen hannah montana the movie, haha! i t.ex. the climb videon är hon så oskyldig och söt. det är så jag gillar hon, hennes  nya image har jag verkligen nåt emot. att stå nästan naken på scenen framför 10-åringar som verkligen avgudar hon är inte smart. jag tycker att hon har förstört sig själv, men som hon själv säger så har hon tröttnat på att spela en roll, att hon vill vara sig själv. det har jag självklart full förståelse för, men när hon behöver åka in på sjukhus flera gånger för hon skadat sig själv, då borde hon väl tänka om och insé att hennes livsstil kanske inte är så bra. att hon inte mår bra. jag hoppas, både för hennes eget bästa och alla hennes fans, att hon tar tag i sitt liv innan det slutar som för lindsay lohan.
jag lägger in två videos, en före och en efter "förvandlingen". avgör själv vilken miley ni gillar bäst, gamla eller nya.


miley cyrus- the climb




miley cyrus- can't be tamed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0