pojken som levde med strutsar

asså shiiet, jag älskar nästan den här boken. jag vet inte riktigt om den är så dålig att den blir bra eller om den verkligen är sjukt bra, men det spelar ingen roll för jag gillar den oavsett vad. 

det som står på baksidan av boken är;
Hadara var två år när han kom bort i en sandstorm i öknen. Alla trodde han var död. Men Hadara hade adopterats av en strutsflock. I drygt tio år levde Hadara som en medlem av flocken. Tillsammans med dem upplevde han torka och översvämningar, mötte människoätande lejon och det mest skrämmande av all: människor. Men ryktet spreds om den vilda pojke som levde bland djur ute i öknen. En expedition sändes ut. En dag blev Hadara infångad mot sin vilja.. 

om jag säger att jag läser den boken till nån säger de oftast väldigt ironisk, aah den låter ju bra, verkligen..
ja martina, jag syftar mycket på dig. men iallafall, ni borde ge den en chans! även fast den kanske låter lite konstig eller dålig på namnet så är den inte det. jag rekomenderar den starkt till alla som vill ha lite spännande läsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0